پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204534
مسئول اردوي ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت
اردوي راهيان نور بهترين گزينه براي مبارزه با جنگ بي امان فرهنگي است
تاریخ انتشار : 1394/12/24 10:36:14
نمایش : 1263
مسئول اردوي ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: اردوي راهيان نور بهترين گزينه روي ميز ما براي مقابله و مبارزه با جنگ بي امان فرهنگي دشمنان اسلام است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرشيد اميريان در حاشيه اعزام دانش آموزان به اردوي راهيان نور گفت: راهيان نور فضايي را به وجود مي آورد که دانش آموزان در آن از نزديک با فرهنگ ايثار و شهادت آشنا مي شوند و مي توانند اين فرهنگ را به عنوان الگويي عملي در زندگي خود پياده کنند.
 
وي با بيان اينکه اعزام دانش آموزان به راهيان نور فرصت مناسبي است که بايد حداکثر استفاده را از آن برد، افزود: اردوي راهيان نور بهترين گزينه روي ميز ما براي مقابله و مبارزه با جنگ بي امان فرهنگي دشمنان اسلام است.
 
اميريان با اشاره به اهداف برگزاري اردوهاي راهيان نور گفت: شناخت اهداف انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و دريافت حقايقي از اين رخدادهاي مهم تاريخ ايران اسلامي که در هيج تصوير و کتابي قابل بيان نيست، از مهترين اهداف برپايي اردوهاي راهيان نور براي قشر دانش آموز است.

 وي تصريح کرد: تجديد پيمان با آرمان هاي امام راحل و امام خامنه اي، گراميداشت فداکاري و ايستادگي رزمندگان اسلام و شهداي والامقام، ترويج فرهنگ دفاع مقدس، روشنگري در خصوص ابعاد مختلف جنگ تحميلي، تقويت روحيه ايثار و رشادت در ميان جوانان، تبيين و تشريح الگوهاي رفتاري و سيره عملي شهداء ، مشاهده عيني آثار جنگ در آخرين نقطه مرزي کشور از ديگر اهداف برگزاري اردوهاي راهيان نور به شمار مي رود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html